نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مشتری ایتالیایی روگانی جایگزین آرسنال شد

مشتری ایتالیایی روگانی جایگزین آرسنال شد

 

سرخ‌پوشان فوتبال ایتالیا ناامید از جذب توبی الدرویرلد مدافع 28 میلیون یورویی تاتنهام، اینک به سراغ دنیه‌‌له روگانی مدافع 25 ساله یوونتوس آمده‌اند و قصد دارند تا از ترافیک موجود در خط دفاعی یوونتوس بهترین استفاده را کرده و شرایط انتقال این بازیکن به تیم خود را فراهم سازند.

 

دنیه‌‌له‌ روگانی که در کنار گونزالو هیگواین جزو بازیکنان مدنظر جانلوکا پتراکی مدیر ورزشی رم است پس از عدم موافقت یوونتوس با پیشنهاد انتقال قرضی‌اش به آرسنال، این فرصت را دارد که میان نشستن روی نیمکت یووه و حضور به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب رم یک گزینه را انتخاب کند.

 

روگانی که با پیوستن ماتیاس دلیخت و مریح دمیرال در حضور ستارگانی همچون کیه‌لینی و بونوچی عملاً بخت چندانی برای قرار گرفتن در قلب دفاعی یووه ندارد، بی‌میل نیست همانطور که بانوی‌پیر نیز می‌خواهد با پیشنهادی قابل‌توجه به باشگاهی دیگر نقل‌مکان کند.

 

با اینکه رمی‌ها بعید است توانایی پرداخت مبلغی بیش از 20 میلیون یورو برای او را داشته باشند اما قیمت مدنظر یووه برای روگانی چیزی بالغ بر 40 میلیون یورو پیش‌بینی‌ شده است؛ عددی که می‌تواند مانعی جدی در مذاکره میان دو باشگاه بر سر این مدافع ارزشمند باشد.

 

بعد از ابراز تمایل جالوروسی برای به خدمت گرفتن توبی الدرویرلد مدافع 30 ساله تاتنهام هاتسپر و نزدیک شدن طرفین به توافق، به نظر می‌رسد عدم توانایی رم در پرداخت هزینه مدنظر تیم انگلیسی باعث شده تا این انتقال صورت نپذیرد. در چنین شرایطی رم مایل هست هرچه سریعتر مدافعی که مورد تأیید پائولو فونسه‌کا باشد را به جمع خود اضافه کند تا همراه با سایر بازیکنان تیم برای شروع فصل جدید آماده شود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: